آرشیو اخبار

[۱۳۹۵]  ::  [۱۳۹۶]  ::  [۱۳۹۷]  ::  [۱۳۹۸]  ::  [۱۳۹۹]  ::  [۱۴۰۰]  ::  [۱۴۰۱]  ::  [۱۴۰۲]  ::  [۱۴۰۳]

خط قرمز آبفا خوزستان کیفیت آب شرب در شهرهای سیل زده است

مدیر عامل آبفا خوزستان گفت: خط قرمز آبفا خوزستان کیفیت آب شرب شهرهای سیل زده است و تمامی ادارات آبفا خوزستان به صورت 24 ساعته در آماده باش کامل هستند.
۱۷ فروردین ۱۳۹۸ ۱۸:۰۰

مردم به شایعات مبنی بر قطع آب در شهرهای خوزستان توجه نکند

· مشکلی درتامین آب آشامیدنی مناطق درگیر سیل خوزستان وجود ندارد مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با بیان اینکه مشکلی در تامین آب آشامیدنی مناطق درگیر سیلاب در استان خوزستان وجود ندارد گفت: شرایط در این مناطق تحت کنترل است.
۱۷ فروردین ۱۳۹۸ ۱۳:۰۳

علاوه بر خرمشهر به مناطق بحرانی شعیبیه و رفیع در حال خدمت‌رسانی هستیم

مدیر آبفا خرمشهر گفت: آبفا خرمشهر با هماهنگی مسؤولان در مناطق بحرانی و وخیم رفیع، سوسنگرد، شعیبیه و روستاهای حاشیه دز و کرخه وارد عمل شده است و دستگاه‌های مختلف اجرایی و کاربردی را را به این مناطق ارسال کردیم تا شرایط بحرانی و سخت این مناطق کنترل شود.
۱۷ فروردین ۱۳۹۸ ۱۲:۵۴

توزیع 50 هزار لیتر آب معدنی در شهرهای سیل زده خوزستان

مدیرعامل شرکت آبفای خوزستان گفت: حدود 50 هزار لیتر آب معدنی توزیع و عملیات تحویل آب بهداشتی توسط تانکرها در شهرهای مختلف که با کاهش تولید آب مواجه بوده اند، همچنان ادامه دارد.
۱۷ فروردین ۱۳۹۸ ۱۲:۴۵

سیلاب یکهزار و 380 میلیارد ریال خسارت به آبفای خوزستان زد

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب خوزستان با اشاره به خسارات سیل به تاسیسات این شرکت گفت: سیل تاکنون افزون بر یکهزار و 380 میلیارد ریال به تاسیسات این شرکت خسارت وارد کرده است که طبق برآوردهای اولیه 430 میلیارد ریال از این خسارات در بخش تاسیسات و 950 میلیارد ریال در بخش فاضلاب است
۱۷ فروردین ۱۳۹۸ ۱۲:۳۵