دوشنبه / ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۵:۱۳
سرویس : آب
کد خبر : ۵۶۲۲
گزارشگر : ۴
سرویس آب

در بازدید جانشین قرارگاه محرومیت زدایی نیروی زمینی سپاه عنوان شد:تاکید بر ضرورت تکمیل پروژه ‌های نیمه تمام آبرسانی در آستانه ورود به فصل تابستان

در بازدید جانشین قرارگاه محرومیت زدایی نیروی زمینی سپاه از پروژه های جهاد آبرسانی خوزستان، بر ضرورت تکمیل پروژه ‌های نیمه تمام آبرسانی در آستانه ورود به فصل تابستان تاکید شد.

در بازدید جانشین قرارگاه محرومیت زدایی نیروی زمینی سپاه عنوان شد:تاکید بر ضرورت تکمیل پروژه ‌های نیمه تمام آبرسانی در آستانه ورود به فصل تابستان
(دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۱۵:۱۳

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، در این بازدید موانع، چالشها، مشکلات و محدودیت های اعتباری و زمان بندی پروژه ها طرح موضوع شد.

 سپس در نشست مشترک که سردار حسن زاده جانشین قرارگاه محرومیت زدایی نیروی زمینی سپاه ، معاون عمرانی استاندار خوزستان و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور ، معاون بهره برداری و توسعه آب آبفا استان و مدیران طرح جهاد آبرسانی حضور داشتند، وضعیت اجرای پروژه های آبی در شهرستانهای حوزه عمل قرارگاه نیروی زمینی شامل آبادان خرمشهر ،رامشیر، شوشتر، هندیجان و شادگان بررسی و تصمیمات لازم به منظور تسریع در حل مشکل کم آبی روستاها، اتخاذ شد.

سردار حسن زاده، با اشاره به گرمای استان خوزستان در فصل تابستان گفت: قطعی آب در روستاها باعث بروز مشکلاتی می‌شود که نیاز است این مهم هم به صورت کوتاه مدت  و بلندمدت پیگیری شود.

وی کمبود آب را یک از دغدغه های روستائیان به ویژه در فصول گرم سال عنوان کرد و افزود: تا قبل از ورود به فصل تابستان وضعیت پروژه های آبرسانی به روستاهای استان به صورت روزانه رصد و دغدغه های موجود مرتفع شود.

در پایان این جلسه مقرر شد با پیگیری از منابع متنوع  برای به انجام رساندن پروژه های آبرسانی که پیشرفت بالای 80 درصد دارند تا قبل از ورود به فصل تابستان اقدام شود.

تنظیم: راشین نجارپور 

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۲۰۶
(دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۱۵:۱۳
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید