دوشنبه / ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۴:۳۷
سرویس : عمومی
کد خبر : ۵۵۹۴
گزارشگر : ۴
سرویس عمومی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان: با برگزاری جلسات هفتگیِ ملاقات مردمی؛ درصدد بررسی، رفع مشکلات و پیگیری مطالبات عمومی هستیم

در راستای حل مشکلات شهروندی و طرح تکریم ارباب رجوع؛ آبفا خوزستان طبق روال هر دوشنبه میزبان عموم مردم و مشترکین خوزستانی در جلسات ملاقات عمومی بود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان: با برگزاری جلسات هفتگیِ ملاقات مردمی؛ درصدد بررسی، رفع مشکلات و پیگیری مطالبات عمومی هستیم
(دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳) ۱۴:۳۷

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، با توجّه به نیازِ برقراریِ ارتباطی پویا و دو سویه بین شهروندان و آبفا استان، دوشنبه هر هفته جلسات دیدار مردمی انجام گرفته و در این نشست صمیمی؛ شهروندان بدون واسطه به بیان مشکلات و مسائل خود با مدیرعامل می پردازند.

صابر علیدادی با بیان اینکه شهروندان عامل اصلی تقویت زیرساخت ها هستند؛ یکی از محورهای مدیریتی خود را جلب رضایت شهروندان عنوان کرد و گفت: در این راستا علاوه بر حضور و بازدید دوره ای از مناطق مختلف استان، در محل دفتر خود نیز پذیرای شهروندان خوزستانی در ملاقات عمومی هستیم.

وی شنیدن بی واسطه درخواست‌ها، مطالبات، مشکلات، انتقادها و نظرات ارزنده مردم را از نتایج مثبت ملاقات مردمی دانست و اظهار کرد: گفتگو و شنیدن درد دل های بدون واسطه و رو در رو با مردم باعث افزایش رضایتمندی شده و میزان نارضایتی را به میزان قابل ملاحظه ای کاهش می دهد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با بیان اینکه تمامی مدیران و مسئولانِ حوزه های مختلف در همه روزهای اداری درب اتاقشان به روی اربابان رجوع باز است و ملزم به پاسخگویی به مشکلات و مطالبات مراجعه کنندگان هستند؛ ابراز داشت: اما با توجه به پیچیدگی برخی مشکلات و تمایل شهروندان جهت دیدار با مدیر عامل؛ جلسه ملاقات مردمی با مردم برگزار می شود تا در راستای دیدارهای انجام شده در صورت عدم نقض قانون، رسیدگی به مطالبات و مشکلات شهروندان با هم اندیشی روسای امور و ستادی در پروسه زمانی کوتاهتری انجام می شود  .

گفتنی است مراجعه کنندگانی که تمایل به ملاقات با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان را دارند می توانند به صورت تماس تلفنی با شماره 33360888-061 هماهنگی لازم را انجام و  دوشنبه هر هفته برای ملاقات با مدیرعامل حضور یابند. 

تنظیم: راشین نجارپور

روابط عمومی شرکت آب و فضالاب خوزستان
تعداد بازدید : ۲۲۳
(دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳) ۱۴:۳۷
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید