پنج شنبه / ۳ اسفند ۱۴۰۲ / ۰۹:۵۱
سرویس : عمومی
کد خبر : ۵۵۵۶
گزارشگر : ۴
سرویس عمومی

اولین جشنواره جوان موفق آبفا خوزستان با معرفی برترینها به کار خود پایان داد

همزمان با ولادت با سعادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان مراسم اختتامیه اولین جشنواره جوان موفق شرکت آبفا در سالن همایش آب و فاضلاب خوزستان برگزار و از جوانان برتر شاغل در این شرکت تجلیل شد.

اولین جشنواره جوان موفق آبفا خوزستان با معرفی برترینها به کار خود پایان داد
(پنج شنبه ۳ اسفند ۱۴۰۲) ۰۹:۵۱

 

 به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، در این مراسم که با حضور علیدادی مدیرعامل شرکت، مشاور جوان استاندار، مشاور جوان اداره ورزش و جوانان و مشاورین مدیران ادارات آب و فاضلاب شهرستان های استان برگزار شد،  مدیرعامل جوان شرکت آب و فاضلاب خوزستان بعنوان سخنران مراسم ضمن  تبریک روز جوان بیان داشت که در طول انقلاب اسلامی هر تحولی که صورت گرفته توسط جوانان بوده است.

صابر علیدادی در جمع نخبگان شرکت آب و فاضلاب ضمن اشاره  به توصیه رهبر معظم انقلاب گفت:  فعال باشید و منفعل نباشد  من خودم به اینها معتقد هستم و در بطن کار و شرکت از همه شما
می خواهم فعال باشید و منفعل نباشید
. هر چند که مشکلات زیاد هستند اما باید با امید و فعال بود زیرا در انفعال رشد بوجود نمی آید و رشد و ایده های نو در سختی ها ایجاد می شود. تا بتوانیم سیستم را پویا کنیم.

 با اشاره به اینکه هر کسی باید به دنبال مفید بودن و موثر بودن باشد افزود: در کار معنویت را سرلوحه قرار دهید اگر معنویات را اولویت قرار دهیم خداوند گره را باز می کند معنویت مهم تر از مادیات است.

وی ، در ادامه ابراز داشت: آب سرمایه ملی است باید در حفظ این سرمایه دقت کنیم اگر درست مصرف  نکنیم این نعمت از ما گرفته می شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان در ادامه از مشاوران جوان خواست کار فرهنگی در حوزه آب و فاضلاب انجام دهند. تا بتوان با تشکیل تیم جوانان آبفا در فصل تابستان در زمینه کارهای فرهنگی تمام استان را پوشش داد.

علیدادی با اشاره به اینکه راه حل مشکلات ما پول نیست بلکه مشکل فرهنگی است،  تاکید کرد: آگاه سازی مردم و ترویج فرهنگ صرفه جویی در مصرف آب، در تحقق اهداف مدیریت مصرف بسیارتأثیرگذار است.

در ادامه این جلسه وی ضمن تشکر از اداراتی که نسبت به ارائه ایده های  خلاقانه در خصوص پیشبرد اهداف شرکت اقدام نموده اند، از جوانان خواست تا ایده های خود را به مقالات علمی تبدیل کنند تا در ژورنالهای داخلی و بین المللی چاپ و اشاعه پیدا کنند.

انجام کارگروهی و تقویت روحیه تیم ورک در اجرای پروژه ها برای اثرگذاری بیشتر از دیگر انتظارات مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان از جوانان این مجموعه بود.

در این مراسم مشاور جوان شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: از میان آثار متعددی که از 16 بهمن تا 23 بهمن ماه به جشنواره ارسال شده بود 35 طرح به مرحله داوری راه پیدا کردند که از این تعداد 13 طرح به عنوان آثار برگزیده استان اعلام شدند.

در این مراسم از خانمها نیکو کمالی، سارا براتی و آقایان علی رحمتیان فرد، مرتضی عباس نژاد، سید احمد اشتا، حسین دلفان، محمد زاهدی فرد، سیدعلی احمدی ثناء، امید خورشیدی، محمد پارسایی،  سیدمحمد برسی زاده،ارسلان عبداللهی و محسن داوری با اهدا لوح تقدیر و تندیس جشنواره جوان موفق آبفا تقدیر شد.

در پایان ضمن تشکر از زحمات کلیه مشاورین جوان ادارات و برگزار کنندگان مراسم  با اهدای لوح تقدیر و تندیس به مشاورین محترم استاندار و اداره ورزش و جوانان و مدیرعامل شرکت آبفا استان مراسم خاتمه یافت.

تنظیم: راشین نجارپور

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۳۵۶
(پنج شنبه ۳ اسفند ۱۴۰۲) ۰۹:۵۱
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید