یکشنبه / ۸ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۴:۵۷
سرویس : عمومی
کد خبر : ۵۵۱۷
گزارشگر : ۴
سرویس عمومی

بازدید پرسنل آبفا خوزستان از موزه علم و طبیعت دانشگاه شهید چمران اهواز

40 تن از کارشناسان شرکت آب و فاضلاب خوزستان،  به همت دفتر تحقیقات از موزه علم و طبیعت دانشگاه شهید چمران اهواز بازدید کردند.

بازدید پرسنل آبفا خوزستان از موزه علم و طبیعت دانشگاه شهید چمران اهواز
(یکشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۲) ۱۴:۵۷
 
به گزارش روابط‌عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، موزه علم و طبیعت دانشگاه شهید چمران اهواز شامل دو طبقه از انواع حیوانات، پرندگان، خزندگان و حشرات ، ماکت و عکس‌های دانشمندان ایرانی و خارجی و زندگینامه آن‌ها است.
بر اساس این گزارش کارشناسان شرکت آبفا همچنین در بخش علمی و پزشکی این موزه با بیش از یک هزار نمونه واقعی بافت های سرطانی انسان، بزرگترین پیکره متحرک و تمام الکترونیک قلب و عروق انسان در جهان، بخش تشخیص بیماری های بدخیم، دانشمندان، سازه های علمی، آموزشی وهنری ، سیر تحول تکنولوژی، اسکلت شناسی، ماکت خرمشهر در زمان جنگ و 14 زیستگاه بزرگ با حیوانات مربوطه و همچنین بخش فیزیک کلاسیک و مدرن با بیش از 50 آزمایش پیشرفته آشنا شدند.
در ادامه کارشناس موزه علم و طبیعت در این بازدید بخش های مختلف، زیستگاههای حیوانات و پرندگان را توضیح و به سوالات کارشناسان آبفا خوزستان در موارد مختلف پاسخ دادند
گفتنی است: موزه علم و طبیعت دانشگاه شهید چمران اهواز از لحاظ رتبه بندی علمی، آموزشی و تحقیقی در ردیف5 تا 10 موزه برتر کشور قرار دارد.
تنظیم: راشین نجارپور
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۵۸۱
(یکشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۲) ۱۴:۵۷
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید