یکشنبه / ۱ بهمن ۱۴۰۲ / ۰۹:۲۵
سرویس : آب
کد خبر : ۵۵۰۲
گزارشگر : ۴
سرویس آب

در پاییز سال جاری رقم خورد: بازدید ۷۳۸ دانش آموز و دانشجو از تاسیسات و تصفیه خانه های بهبهان/ ۱۴۹۱ مورد کلر سنجی در سطح شهر انجام شد

مدیر آبفا منطقه بهبهان گفت: به منظور شناخت بیشتر از فرآیند تصفیه آب و ارتقای سطح علمی دانش آموزان، ۷۳۸ دانش آموز و دانشجو از تاسیسات و تصفیه خانه های بهبهان بازدید کردند.

در پاییز سال جاری رقم خورد: بازدید ۷۳۸ دانش آموز و دانشجو از تاسیسات و تصفیه خانه های بهبهان/
۱۴۹۱ مورد کلر سنجی در سطح شهر انجام شد
(یکشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۲) ۰۹:۲۵

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، سیامک شکوریان با اشاره به اینکه این بازدیدها به منظور آشنایی دانش آموزان و دانشجویان با چرخه و فرایند تولید و توزیع آب بصورت دوره ای انجام می شود، افزود: در این بازدیدها که مدارس دخترانه پسرانه شهرستان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه خاتم الانبیاء را شامل می شد، بر اشاعه فرهنگ مصرف بهینه آب و آموزش راهکارهای رعایت الگوی مصرف و صرفه جویی تاکید شد.

بر اساس این گزارش، کارشناسان آبفا در این بازدید دانش آموزان و دانشجویان  را از نحوه تصفیه آب در تاسیسات و همچنین انتقال آب به شبکه آب شرب شهرستان و همچنین چرخه آب در طبیعت آشنا کرده و روش های صرفه جوئی درمصرف آب را برای آنان بیان کردند.

مدیر آبفا منطقه بهبهان سلامت و امنیت آب شرب مصرفی شهروندان را‌ خط قرمز صنعت آبفا دانست و تصریح کرد:جهت حصول اطمینان از سلامت آب شرب مصرفی شهروندان در سه ماهه سوم سال جاری ۱۴۹۱ مورد کارسنجی در سطح شهر و ۷۷۱ مورد آزمایشات میکروبی انجام شد.

شکوریان یادآور شد: در این بازه زمانی و با همت اداره کنترل کیفی ۷۸ بار، دستگاه های کلرسنجی تعمیر و سرویس شدند.

لازم به ذکر است کار‌شناسان مربوطه همچنین به سئوالات بازدید کنندگان نیز پاسخ لازم را ارائه کردند.

تنظیم: راشین نجارپور

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۳۶۹
(یکشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۲) ۰۹:۲۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید