جمعه / ۲۲ دی ۱۴۰۲ / ۱۰:۱۶
سرویس : آب
کد خبر : ۵۴۹۷
گزارشگر : ۴
سرویس آب

تصفیه خانه فاضلاب آبادان تا پایان سال به بهره‌ برداری می‌رسد/ برنامه‌ریزی برای تسریع در فرآیند ساخت تصفیه‌خانه فاضلاب خرمشهر

وزیر نیرو در بازدید از پیشرفت پروژه‌های آب و برق خوزستان، با بیان اینکه تصفیه خانه فاضلاب آبادان تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد،گفت: برنامه ریزی‌های لازم برای تسریع در فرایند ساخت تصفیه خانه فاضلاب خرمشهر انجام شده است.

تصفیه خانه فاضلاب آبادان تا پایان سال به بهره‌ برداری می‌رسد/ برنامه‌ریزی برای تسریع در فرآیند ساخت تصفیه‌خانه فاضلاب خرمشهر
(جمعه ۲۲ دی ۱۴۰۲) ۱۰:۱۶

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، "علی اکبر محرابیان" در جریان بازدید از پروژه‌های تصفیه‌خانه فاضلاب شهرستان‌های آبادان و خرمشهر گفت: سفر به استان خوزستان را با بازدید از پروژ‌های تصفیه‌خانه فاضلاب شهرستان‌های آبادان و خرمشهر شروع کردیم و فرایند ساخت و تکمیل این دو پروژه را از نزدیک مورد بررسی قرار دادیم.
وی در مورد آخرین وضعیت تصفیه‌خانه فاضلاب آبادان بیان کرد: فرایند ساخت و تکمیل تصفیه‌خانه فاضلاب آبادان با سرعت خوبی به پیش می‌رود و امیدواریم تا پایان سال بتوانیم این پروژه را به بهره‌برداری برسانیم.
وزیر نیرو در مورد تصفیه‌خانه فاضلاب خرمشهر نیز تصریح کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای تسریع در عملیات ساخت فاضلاب خرمشهر نیز انجام شده است و امیدواریم این طرح هر چه سریعتر به اتمام برسد و
 با تکمیل این دو پروژه معضل فاضلاب دو شهرستان آبادان و خرمشهر به پایان برسد.
محرابیان در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اشاره به اهتمام دولت سیزدهم و وزارت نیرو بر تامین آب مناسب برای تمامی استان، ادامه داد: اجرای طرح بزرگ آبرسانی غدیر در همین راستا عملیاتی شد تا به وسیله آن بخش قابل توجهی از استان از نعمت آب با کیفیت و سالم برخوردار شوند.
وزیر نیرو اظهار داشت: با اجرای چند طرح آبرسانی دیگر که در برنامه قرار دارد، بنا داریم کل استان خوزستان را تحت پوشش قرار دهیم و آب با کیفیت را برای کل استان تامین کنیم.
محرابیان ضمن تاکید بر ضرورت تخصیص آب غدیر برای شرب و مصارف بهداشتی گفت: در برخی مناطق از آب با کیفیت پروژه آبرسانی غدیر برای بخش صنعت یا فضای سبز استفاده می‌شود که باید با هدف پوشش حداکثری این پروژه، تامین آب سایر بخش‌ها از محل آب شیرین‌کن‌ها و یا پساب بهداشتی انجام شود.

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۵۰۷
(جمعه ۲۲ دی ۱۴۰۲) ۱۰:۱۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید