چهارشنبه / ۱۰ آبان ۱۴۰۲ / ۱۴:۰۶
سرویس : آب
کد خبر : ۵۴۰۲
گزارشگر : ۴
سرویس آب

تقویت فشار شبکه توزیع آب شرب 3 هزار خانوار بهبهانی با جابجایی خط انتقال اصلی آب

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان از اجرای عملیات جابجایی خط انتقال اصلی شبکه توزیع آب شهر بهبهان خبر داد.

تقویت فشار شبکه توزیع آب شرب 3 هزار خانوار بهبهانی با جابجایی خط انتقال اصلی آب
(چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲) ۱۴:۰۶

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا خوزستان، محمدرضا کرمی نژاد گفت: با توجه به ضرورت ایجاد مسیر انحرافی خط انتقال آب از تصفیه خانه بزرگ به تصفیه خانه تختی به دلیل تغییر کاربری معابر، این عملیات اجرا شد.

وی افزود: در این عملیات بدلیل اهمیت موضوع و پیش بینی قطعی آب گسترده با مساعدت و تدبیر دکتر کرمی نژاد مدیرعامل محترم و دکتر قمشی معاونت محترم بهره برداری و توسعه آب شرکت همزمان دو پیمانکار در دو جبهه کاری فعالیت داشتند.

کرمی نژاد تصریح کرد: در جبهه اول تغییر مسیر خط انتقال ۶۰۰ میلی متر فلزی در بلوار آیت اله بهبهانی با 12 ساعت کار مداوم اجرا و جابجایی خط انجام شد.

 وی  ادامه داد: در جبهه دوم و پس از ساعت ها کار فشرده که تا پاسی از شب ادامه داشت، نسبت به نصب و جانمایی یک فقره شیر پروانه ای ۶۰۰ میلی متر بر روی خط انتقال درون شهری اقدام شد.

مدیرعامل آبفا خوزستان یادآور شد: با نصب شیر پروانه ای بر روی خط مذکور،  آب  شرب۳۰۰۰ خانوار  ساکن در مناطق پیام نور، کوره جبور، فاز ۳ شهرداری و پیام نور بهبهان تقویت شد.

کرمی نژاد تغییر مسیر خط انتقال پس از ۴ دهه را اجتناب ناپذیر دانست و از شهروندان عزیزی که طی اجرای عملیات با افت فشار و قطعی آب مواجه شدند عذرخواهی کرد.

گفتنی است: با توجه به پایش دقیق و برنامه ریزی مناسب از قطعی گسترده آب جلوگیری و پس از ۱۴ ساعت آب به صورت پایدار وارد مدار بهره برداری شد.

تنظیم: راشین نجارپور

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۵۴۳
(چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲) ۱۴:۰۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید