یکشنبه / ۹ مهر ۱۴۰۲ / ۰۰:۳۰
سرویس : آب
کد خبر : ۵۳۵۹
گزارشگر : ۴
سرویس آب

مقام معظم رهبری و رئیس جمهور عنایت خاصی به خوزستان دارند

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مقام معظم رهبری و رییس جمهور عنایت خاصی به خوزستان دارند و حضور متعدد تیم دولت در استان مهر تاییدی بر این موضوع است.

مقام معظم رهبری و رئیس جمهور عنایت خاصی به خوزستان دارند
(یکشنبه ۹ مهر ۱۴۰۲) ۰۰:۳۰

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان،  آیت الله محسن حیدری در آیین افتتاحیه پروژه ‌های آبرسانی در شهرستان کارون، ضمن تشکر از تمامی عوامل موثر در اجرای این طرح‌ها افزود: رسیدگی به مشکلات خوزستان به یکی از دغدغه‌های مسئولان کشوری تبدیل شده است.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری و رییس جمهور عنایت خاصی به خوزستان دارند و حضور متعدد تیم دولت در استان مهر تاییدی بر این موضوع است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری راه حل مشکلات استان را داشتن روحیه تعاون، همدلی و اتحاد بین آحاد جامعه عنوان کرد و گفت: باید روحیه امید را در دل خود و مردم تزریق کنیم تا دشمن به فکر سوء استفاده نباشد.

وی با تاکید بر لزوم حضور مردم در آیین‌های بهره برداری افزود: افتتاح این طرح‌ها باید به مردم اطلاع‌رسانی شود تا علاوه بر ایجاد روحیه امید تحت تاثیر دشمن قرار نگیرند.

آیت‌الله حیدری به موضوع فرسودگی تصفیه خانه‌های غرب اهواز، باوی و کارون اشاره و اظهار داشت: طرح مهم آبرسانی غدیر پس از سال‌ها توسط رئیس جمهور افتتاح شد که یک اقدام ارزشمند بود اما مردم اهواز، کوت عبدالله و ملاثانی به دلیل خرابی تصفیه خانه‌ها، هنوز طعم شیرین این طرح را نچشیده‌اند.

وی افزود: مطالبه تعویض تصفیه خانه‌ها بارها در جلسات مجلس خبرگان مطرح شده است و شخصا از رئیس جمهور برای اجرای این طرح قول مساعد گرفته‌ام.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: امیدوارم با همت مسئولان استانی هرچه سریع‌تر طرح تعویض تصفیه خانه‌های اهواز اجرایی شود.

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۴۹۱
(یکشنبه ۹ مهر ۱۴۰۲) ۰۰:۳۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید