به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، با توجّه به نیازِ برقراریِ
ارتباطی پویا و دو سویه بین شهروندان و آبفا استان، دوشنبه هر هفته جلسات دیدار
مردمی انجام گرفته و در این نشست صمیمی؛ شهروندان بدون واسطه به بیان مشکلات و
مسائل خود با مدیرعامل می پردازند.
محمدرضا کرمی نژاد با بیان اینکه شهروندان عامل اصلی تقویت زیرساخت ها هستند؛ یکی از
محورهای مدیریتی خود را جلب رضایت شهروندان عنوان کرد و گفت: در این راستا علاوه
بر حضور و بازدید دوره ای از مناطق مختلف استان، در محل دفتر خود نیز پذیرای
شهروندان خوزستانی در ملاقات عمومی هستیم.
وی شنیدن بی واسطه درخواستها، مطالبات، مشکلات، انتقادها و نظرات ارزنده مردم را
از نتایج مثبت ملاقات مردمی دانست و اظهار کرد: گفتگو و شنیدن درد دل های بدون
واسطه و رو در رو با مردم باعث افزایش رضایتمندی شده و میزان نارضایتی را به میزان
قابل ملاحظه ای کاهش می دهد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با بیان اینکه تمامی مدیران و مسئولانِ حوزه
های مختلف در همه روزهای اداری درب اتاقشان به روی اربابان رجوع باز است و ملزم به
پاسخگویی به مشکلات و مطالبات مراجعه کنندگان هستند؛ ابراز داشت: اما با توجه به
پیچیدگی برخی مشکلات و تمایل شهروندان جهت دیدار با مدیر عامل؛ جلسه ملاقات مردمی
با مردم برگزار می شود تا در راستای دیدارهای انجام شده در صورت عدم نقض قانون،
رسیدگی به مطالبات و مشکلات شهروندان با هم اندیشی روسای امور و ستادی در پروسه
زمانی کوتاهتری انجام می شود .
گفتنی است مراجعه کنندگانی که تمایل به ملاقات با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان
را دارند می توانند به صورت تماس تلفنی با شماره 33360888-061 هماهنگی لازم را انجام و دوشنبه هر هفته از ساعت 8 صبح تا 10 برای ملاقات
با مدیرعامل حضور یابند.
تنظیم:
راشین نجارپور
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان