به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، حسین خواجوی گفت:
به منظور بهبود فرآیندهای خدمات آب و فاضلاب شهری و همچنین به منظور ارائه خدمات
در دفاتر پیشخوان دولت برای تکریم به ارباب رجوع خدمات مربوط به امور مشترکین به
دفاتر پیشخوان دولت واگذار شد.
وی افزود: این اداره امکانات فراوانی را برای تحقق مشتری مداری
فراهم کرده و با بکارگیری فناوریهای جدید به بهبود فرآیندهای ارائه خدمات عمومی،
تسریع در ارائه خدمات، شفافیت اطلاعات، کاهش فاصله میان اداره و مشترکان، مشارکت
شهروندان در تصمیمگیریهای عمومی و تسهیل فرآیندهای کاری سازمانها کمک میکند.
خواجوی میگوید: این اداره بهمنظور سهولت در ارائه خدمات برای
مشترکان گرامی اقدام به عقد قرارداد با ۹ دفاتر پیشخوان دولت کرده است و شهروندان
در سطح شهر میتوانند با مراجعه به این دفاتر از ۳۲ خدمت قابل ارائه از جمله
تقاضای انشعاب آب، انشعاب فاضلاب، تغییر نام انشعابات، قبول درخواست جمع آوری
انشعابات، اعلام خرابی و تعویض کنتور، جابهجایی کنتور، تسویه حساب، اعلام ارقام
کنتور اخذ قبوض المثنی آب و فاضلاب و ... بهرهمند شوند.
مدیر اداره آب و فاضلاب بندر امام خمینی اضافه کرد: با پیگیریهای صورت
گرفته در سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین، برای تحقق بخشیدن به اهداف دولت
الکترونیک، مشترکان میتوانند از خدمات سامانه پرداخت غیرحضوری قبوض آب بهاء
استفاده کنند.
وی گفت: مشترکان در سطح شهر بندرامام خمینی میتوانند در سامانه
مشاهده و پرداخت قبوض به نشانی https://pay.abfakhz.ir با وارد کردن
شناسه قبض علاوه بر پرداخت غیرحضوری صورتحساب آب بهاء از میزان بدهی و تاریخ و
مبلغ آخرین پرداختی قبض مصرفی خود مطلع شوند.
روابط عمومی اداره آبفا بندرامام خمینی (ره)