دوشنبه / ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۱۴:۲۳
سرویس : فاضلاب
کد خبر : ۳۵۵۳
گزارشگر : ۴
سرویس فاضلاب

لایروبی یک تلمبه خانه و ۱۲ نقطه از شبکه فاضلاب شهر ماهشهر

لایروبی یک تلمبه خانه و ۱۲ نقطه از شبکه فاضلاب شهر ماهشهر
(دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹) ۱۴:۲۳

مدیر اداره آبفا ماهشهر گفت: با هدف پاکسازی شبکه و به منظور کنترل پس زدگی فاضلاب و رفاه حال شهروندان، یک تلمبه خانه و بیش از ۱۲ نقطه از شبکه جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب  شهرستان ماهشهر در ماه گذشته لایروبی شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان ، حسین امیری اذعان داشت: به منظور حفظ سلامت شهر و ساکنان، جلوگیری از چالش‌های زیست‌محیطی و همچنین پیشگیری از شیوع بیماری‌های میکروبی ناشی از آلودگی فاضلاب شهری،شبکه فاضلاب بسیاری از مناطق شهرستان بندرماهشهر در فروردین ماه 1399 لایروبی شد.

وی افزود: در پی گرفتگی ها و پس زدگی های مکرر فاضلاب در مناطق مختلف شهرستان بندرماهشهر، امور آبفا این شهرستان با بکارگیری از ظرفیت های خود در بیش از ۱۲ نقطه اقدام به لایروبی شبکه فاضلاب نمود.
امیری تصریح کرد: در فروردین ماه سالجاری و در روزهای قرنطینه، مسئولین و پرسنل واحد فاضلاب با تلاش شبانه روزی ، اقدام به رفع مشکل فاضلاب ۱۲ نقطه از شهرستان که دارای مشکلات گرفتگی فاضلاب بود، کرد.

مدیر آبفا ماهشهر ادامه داد:همچنین در ماه گذشته، ضمن بررسی های کارشناسان این امور مبنی بر نیاز تلمبه خانه شماره ۵ فاضلاب شهری به لایروبی، این امور با استفاده از ظرفیت ها و توانایی های خود نسبت به لایروبی تلمبه خانه مذکور اقدام نمود.
گفتنی است: تلمبه خانه شماره ۵ فاضلاب ماهشهر، فاضلاب منطقه بازار وصال و خیابان های اطراف را دفع میکند و از تلمبه خانه های با اهمیت این شهرستان محسوب میشود.

تنظیم:راشین نجارپور
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۴,۹۷۶
(دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹) ۱۴:۲۳
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید