دوشنبه / ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۱۲:۵۹
سرویس : آب
کد خبر : ۳۵۳۴
گزارشگر : ۴
سرویس آب

عملیات رینگ گذاری چهار راه کردوالی اندیمشک اجرا شد

مدیر آب وفاضلاب منطقه اندیمشک گفت: عملیات رینگ گذاری چهار راه کردوالی اندیمشک با هدف تقویت و جلوگیری از افت فشار آب کوی شهدا و مناطق مرکزی شهر اندیمشک به اجرا شد.

عملیات رینگ گذاری چهار راه کردوالی اندیمشک اجرا شد
(دوشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹) ۱۲:۵۹
به گزارش روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب استان خوزستان، علی رضا بنیادی اظهار داشت: تامین و رفع مشکل افت فشار مناطق مختلف شهری اولویت آب و فاضلاب منطقه اندیمشک است.
 
وی ادامه داد: به همین جهت طرح های مختلفی در این زمینه با تلاش کارکنان شبکه و عملیات آب وفاضلاب منطقه اندیمشک در مناطق مختلف شهری به اجرا رسیده است.
 
مدیر آب وفاضلاب منطقه اندیمشک خاطر نشان کرد: به همین جهت عملیات شبانه رینگ گذاری چهار راه کردوالی اندیمشک نبش جاده انقلاب به اجرا رسید.
 
وی با اشاره به مساعدت و پیگیری فرماندار، نیروی انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی، شهرداری و اعضای شورای شهر، مخابرات و شرکت گاز در اجرای این طرح، گفت: این طرح با همکاری مسئولان محلی شهرستان اندیمشک به اجرا رسیده است.
 
بنیادی با اشاره به این که طرح رینگ گذاری چهار راه کردوالی اندیمشک بدون قطعی آب به اجرا رسیده است، ادامه داد: برای اجرای این طرح چهار راه کردوالی اندیمشک با محدودیت ترافیکی مواجه شد.
 
مدیر آب وفاضلاب منطقه اندیمشک عنوان کرد: عملیات رینگ گذاری چهار راه کردوالی اندیمشک با هدف تقویت و جلوگیری از افت فشار آب کوی شهدا و مناطق مرکزی شهر اندیمشک به اجرا رسیده است.

تنظیم: بهنام پریچه

 

 
تعداد بازدید : ۴,۴۱۷
(دوشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹) ۱۲:۵۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید