چهارشنبه / ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ / ۱۱:۳۱
سرویس : عمومی
کد خبر : ۳۴۵۵
گزارشگر : ۴
سرویس عمومی

گواهینامه استقرار سیستم مدیریت مصرف انرژی توسط آبفا خوزستان اخذ شد

گواهینامه استقرار سیستم مدیریت مصرف انرژی توسط آبفا خوزستان اخذ شد
(چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸) ۱۱:۳۱

 

معاونت بهره بردادی شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: گواهینامه استقرار سیستم مدیریت مصرف انرژی در سال 2018 با نشانه (ISO50001) توسط شرکت آبفا خوزستان اخذ شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، مهرداد قنوانی اظهار داشت:  گواهینامه استقرار سیستم مدیریت مصرف انرژی در سال 2018 با نشانه (ISO50001) توسط شرکت آبفا خوزستان اخذ شد.

وی افزود: اخذ این گواهینامه از سال 96 با تاکید و حمایت مدیر عامل محترم و با همکاری معاونت محترم برنامه ریزی و ادارات آبادان، دزفول، اندیمشک، شوش و خرمشهر، ضمن فراهم سازی شرایط لازم در این خصوص انجام شده است.

معاونت بهره بردادی شرکت آب و فاضلاب خوزستان بیان کرد: طی دو سال جمع آوری اطلاعات از تمام تجهیزات مورد نظر (در شهرهای فوق الذکر) را آغاز و پروسه تحلیل نتایج و گزارش گیری های لازم جهت استقرار سیستم مدیریت مصرف انرژی را اجرا نموده است که این تحقیقات علاوه بر ممیزی تجهیزات منجر به مهندسی مجدد و کاهش مصرف و دیماند در برخی تاسیسات نیز گردیده است

قنواتی خاطر نشان کرد: نسخه اولیه گواهینامه مورد قرارداد ورژن 2011 بوده که پس از یک سال تلاش و برنامه ریزی، هماهنگی و همکاری معاونت محترم برنامه ریزی و توسط مشاور  مقدمات کار جهت اخذ آخرین ورژن (2018) فراهم گردید و توانستیم این گواهینامه را اخذ کنیم.

تنظیم: بهنام پریچه

 

 

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان خوزستان
تعداد بازدید : ۱,۳۳۸
(چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸) ۱۱:۳۱
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید