سه شنبه / ۱۰ دی ۱۳۹۸ / ۱۱:۱۹
سرویس : فاضلاب
کد خبر : ۳۴۳۶
گزارشگر : ۴
سرویس فاضلاب
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان:

سیستم فاضلاب خوزستان فرسوده است

سیستم فاضلاب خوزستان فرسوده است
(سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸) ۱۱:۱۹

 

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان عنوان کرد: سیستم فاضلاب خوزستان فرسوده است و تنها ۳۸ درصد مردم این استان تحت پوشش شبکه مدرن فاضلاب هستند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، صادق حقیقی پور در خصوص وظیفه جمع آوری آب های سطحی اظهار  کرد: شرکت آب و ‌فاضلاب خوزستان هیچ نقش اجرایی در بحث آبگرفتگی‌های پس از باران ندارد و برطبق قانون وظیفه جمع‌آوری آبهای سطحی برعهده شهردای‌ها است.

وی افزود: سیستم فاضلاب خوزستان فرسوده است و تنها ۳۸ درصد مردم این استان تحت پوشش شبکه مدرن فاضلاب هستند.

حقیقی پور با بیان اینکه طی دو سال گذشته در استان خوزستان ۴۳۰ کیلومتر شبکه فاضلاب و ۸۶۰ کیلومتر شبکه آب اصلاح شده است اظهار کرد: لایروبی هزار کیلومتر شبکه فاضلاب شهرهای مختلف استان به استثنای اهواز، کار گذاشتن ۲۵۹ پمپ فاضلاب و اصلاح نزدیک به ۳۰۰ کیلومتر خطوط فاضلاب از دیگر اقداماتی است که طی این مدت در استان خوزستان انجام شده است.

وی یادآوری کرد: در سیل اخیر ۵۶۰ میلیارد تومان خسارت به شرکت آب و فاضلاب خوزستان وارد شده است که تا الان تنها ۵۸ میلیارد تومان آن به صورت اسناد خزانه سه تا چهار ساله پرداخت شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان ادامه داد: همچنین در بارندگی اخیر ۲۱۰ میلیارد تومان به تاسیسات شرکت آب و فاضلاب خوزستان خسارت وارد شده است که ما آن را در قالب یک شکایت رسمی به مراجع ذی‌صلاح حتما پیگیری خواهیم کرد.

وی در پایان گفت: از انصاف به دور است که مجموعه‌ای چون شرکت آب و فاضلاب خوزستان علیرغم تلاشهای شبانه روزی که دارد در مشکلی چون آبگرفتگی‌های معابر پس از هر بارندگی که اصلا به آن مربوط نیست اینگونه مورد هجمه قرار بگیرد.

تنظیم: بهنام پریچه

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۲,۹۶۸
(سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸) ۱۱:۱۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید