چهارشنبه / ۲۷ آذر ۱۳۹۸ / ۱۲:۲۲
سرویس : آب
کد خبر : ۳۴۲۳
گزارشگر : ۴
سرویس آب

آخرین وضعیت دفع فاضلاب و آبگرفتگی در شهرهای خوزستان

آخرین وضعیت دفع فاضلاب و آبگرفتگی در شهرهای خوزستان
(چهارشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۸) ۱۲:۲۲

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به آبگرفتگی تعداد اندکی از مناطق در شهرستان آبادان و خرمشهر، گفت: در دیگر شهرستان های استان آبگرفتگی خاصی وجود ندارد و مشکلات برطرف شده اند و وضعیت در آن شهرهای استان عادی است.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، صادق حقیقی پور در خصوص آخرین وضعیت شهرهای استان در بحث دفع فاضلاب پس از بارندگی شدید باران، اظهار کرد: خوشبختانه در بیشتر شهرستان های استان شرایط دفع فاضلاب شرایط نرمال است و فقط در برخی از مناطق شهرستان آبادان و خرمشهر با مشکلات جزیی مواجه هستیم.

وی افزود: در آبادان و خرمشهر حجم بارندگی بسیار زیاد بود، به شکلی که آبادان در روز دوشنبه سومین شهر پر باران دنیا شد و این مساله باعث شد تا حجم آبگرفتگی در این دو شهر بالا باشد که بخشی از این مساله با توجه به مدت زمان کوتاه و حجم بالای بارش طبیعی بود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با بیان اینکه پیش بینی می شد که با توجه به چنین بارشی، شاهد حجم بالای آبگرفتگی در شهرستان ها باشیم، تصریح کرد: خوشبختانه صبح روز گذشته در بازدیدی که از شهرستان آبادان و خرمشهر انجام گرفت، به جز در چند منطقه که همچنان دچار آبگرفتگی هستند، دیگر مناطق در آبادان و خرمشهر به وضعیت عادی بازگشته اند.

حقیقی پور ادامه داد: مناطقی که در آبادان و خرمشهر دچار آبگرفتگی بودند، تا امروز .مشکل آن ها مرتفع خواهد شد و شرایط در آن مناطق نیز به حالت عادی باز خواهد گشت تا بیش از این مردم آن مناطق با مشکل آبگرفتگی مواجه نباشند.

وی عنوان کرد: بندر امام، ماهشهر، سوسنگرد، هویزه، بستان، دشت آزادگان و دیگر شهرهایی که روز گذشته بارش های شدیدی در آن ها رخ داد، هم اکنون مشکلی در بحث آبگرفتگی ندارند و شرایط زندگی در بیشتر شهرستان های استان عادی است و مساله خاصی در این شهرستان ها وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان خاطرنشان کرد: همه ایستگاه های دفع فاضلاب و مجاری آن ها سالم و با حداکثر ظرفیت در حال کار هستند و مشکلی در بحث دفع فاضلاب وجود ندارد. بحث آبگرفتگی که در شهرستان ها نیز به وجود آمد به دلیل حجم بالای بارش بود که اکنون این مساله نیز برطرف شده و مساله خاصی در بیشتر شهرستان های خوزستان وجود ندارد.

حقیقی پور در خصوص وضعیت آب شرب شهرها پس از بارندگی گفت: هیچ مورد قطعی آب شرب در هیچ کدام از شهرستان های استان نداشتیم و شرایط تامین آب شرب شهرستان های استان مطلوب است و مساله خاصی در این زمینه وجود ندارد

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان خوزستان
تعداد بازدید : ۹۰۹
(چهارشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۸) ۱۲:۲۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید