دوشنبه / ۱۳ آبان ۱۳۹۸ / ۱۲:۵۶
سرویس : آب
کد خبر : ۳۳۹۹
گزارشگر : ۴
سرویس آب

دستگاه جدید کلر زن شهر آزادی راه اندازی شد

دستگاه جدید کلر زن شهر آزادی راه اندازی شد
(دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۸) ۱۲:۵۶

 

مدیر آب و فاضلاب منطقه اندیمشک با اشاره به راه اندازی دستگاه جدید کلر زن شهر آزادی، عنوان کرد: این طرح با هدف توسعه خدمات و افزایش کیفیت و سلامت آب شرب در شهر آزادی انجام و با اجرای آن شاخص های بهداشتی آب در شهرستان اندیمشک تقویت می شود.

به گزارش روابط عمومی آب و فاضلاب منطقه اندیمشک با اعلام این خبر گفت:  آب و فاضلاب منطقه اندیمشک با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان و دانشگاه علوم پزشکی اهواز تمهیدات ویژه نظارت و بررسی سلامت و کیفیت آب را مورد توجه خود قرار داده است.

وی با بیان این که کارشناسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان اندیمشک به صورت روزانه و مستمر سلامت و کیفیت آب شرب در شهرستان را مورد بررسی قرار می دهد، گفت: آب شرب در اندیمشک از کیفیت مطلوب برخوردار است .

مدیر آب و فاضلاب منطقه اندیمشک با اشاره به راه اندازی دستگاه جدید کلر زن در چاه شماره دو شهر آزادی، عنوان کرد: این طرح با هدف توسعه خدمات و افزایش کیفیت و سلامت آب شرب در شهر آزادی انجام و با اجرای آن شاخص های بهداشتی آب در شهرستان اندیمشک تقویت می شود.

وی خاطر نشان کرد: هم زمان با اجرای این طرح نیز عملیات تعمیر و بهینه سازی دستگاه کلر زن چاه شماره سوم شهر آزادی نیز اجرا و کیفیت و سلامت آب در این افزایش و رضایت شهروندان از خدمات این حوزه تقویت شد.

بهنام پریچه 

تعداد بازدید : ۲,۲۷۱
(دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۸) ۱۲:۵۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید