چهارشنبه / ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ / ۱۱:۰۲
سرویس : آب
کد خبر : ۳۳۷۵
گزارشگر : ۴
سرویس آب

شبکه توزیع آب اندیمشک شستشو شد

شبکه توزیع آب اندیمشک شستشو شد
(چهارشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۸) ۱۱:۰۲

 

مدیر آب و فاضلاب منطقه اندیمشک از شستشوی شبکه توزیع آب اندیمشک خبر داد

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان، علی رضا بنیادی با اعلام این خبر گفت: در طول روزهای گذشته برخی شهروندان با ثبت گزارش در سامانه 122 گرم بودن آب در آدرس بلوار شهید جواد ملکی کوی شهدا اندیمشک را اعلام کردند.

وی با بیان این که پس از اعلام و ثبت این گزارش توسط شهروندان، کارشناسان شبکه و عملیات آب و فاضلاب منطقه اندیمشک به محل اعزام و در کم ترین زمان ممکن بررسی و رفع مشکل آب گرم آن منطقه مورد توجه قرار گرفت، خاطر نشان کرد: با توجه به مشکل پیش آمده عملیات اتصال لوله توزیع آب در منطقه مذکور، اتصال آن به شبکه خیابان موازی(شهید علی درمانی) انجام شد.

مدیر آب و فاضلاب منطقه اندیمشک افزود: علی رغم اقدامات انجام شده و هم چنین افزایش رینگ دیگر در خیابان شهید فلاح، مشکل رفع نگردید و با پیگیری انجام شده و مساعدت نهادهای ذی صلاح، عملیات اتصال شبکه بلوار شهید جواد ملکی به شهید فلاح انجام شد که این اقدام نیز تنها برای چند ساعت مشکل گرمی آب شرب منطقه را رفع کرد.

وی با اشاره به لزوم تامین خدمات مورد نیاز شهروندان و رضایت مشترکین آب و فاضلاب منطقه اندیمشک، افزود: با توجه به بررسی مشکل مذکور در جلسه هفتگی آب بدون درآمد بهره برداری ( بهره برداری، شبکه و عملیات و سامانه 122) و اقدامات انجام شده، بررسی حفاری مشترکین و هم چنین دما سنجی نقطه ای( در چهار نقطه) مورد توجه قرار گرفت.

بنیادی با اشاره به این که پس از بررسی و اقدامات انجام شده، نیاز به شستوشوی شبکه آب رسانی کوی شهدا اندیمشک( سمت راست) مطرح گردید، ادامه داد: پس از شستوشوی شبکه مذکور با ایجاد اتصال و نصب شیر در آدرس بلوار شهید ملکی و خروج گل و لای از شبکه و ایجاد گردش هر چه بهتر آب در آن، علاوه بر افزایش کیفیت آب مشکل گرمی آن در کوی شهدا اندیمشک رفع و رضایت شهروندان از خدمات ارائه شده، تامین شد.

تنظیم: بهنام پریچه

تعداد بازدید : ۲,۹۲۴
(چهارشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۸) ۱۱:۰۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید