چهارشنبه / ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ / ۱۰:۴۶
سرویس : آب
کد خبر : ۳۳۷۳
گزارشگر : ۴
سرویس آب

تجهیز شهر آزادی اندیمشک به سامانه 122 آبفا خوزستان

تجهیز شهر آزادی اندیمشک به سامانه 122 آبفا خوزستان
(چهارشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۸) ۱۰:۴۶

 

مدیر اداره آب و فاضلاب منطقه اندیمشک از ثبت و دریافت گزارش های مردمی در شهر آزادی خبر داد .

 به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان، علی رضا بنیادی با اعلام این خبر گفت:  مشترکان آب شهر آزادی می‌ توانند مشکلات مربوط به حوزه آب و فاضلاب  را از طریق سامانه 122 اعلام و ثبت کنند.

وی با اشاره به راه اندازی اداره بهره برداری شهر آزادی در اوایل خرداد ماه، کلر زنی و انجام تعمیرات اساسی چاه شماره یک و دو راه تعمیرات اساسی، خرید و راه اندازی سیستم جدید کلر زنی در چاه شماره سه را از جمله دیگر خدمات ارائه شده توسط شرکت آب وفاضلاب استان خوزستان را به مردم شهر آزادی در ماه های اخیر دانست و گفت: عملیات کلر زنی و کلر سنجی به صورت شبانه روزی در شهر آزادی در حال انجام می باشد ِ

  مدیر آب و فاضلاب منطقه اندیمشک با بیان این که سلامت و کیفیت آب یک نیاز مهم عمومی است و تمام شاخص های کیفی آن توسط شبکه بهداشت و درمان شهرستان اندیمشک بررسی می شود، گفت: بیش از این نیز در حوزه  توزیع آب شهر آزادی مشکلاتی از بابت افت فشار وجود داشت که با مدیریت صحیح و نظارت مورد نیاز،  مشکلات این حوزه مدیریت و رفع شدند.

 بنیادی با بیان این که آب شرب شهر آزادی از حجم و کیفیت مناسب در تمام ساعت های شبانه روز برخوردار است، عنوان کرد: راه اندازی و توسعه فعالیت واحد  مشترکین آب در شهر آزادی از جمله دیگر خدمات ممتاز و ارائه شده به شهروندان شهر آزادی در مدت اخیر است.

وی با اشاره به این که راه اندازی واحد مشترکین شهر آزادی زمینه ساز مدیریت زمان و هزینه در منطقه و افزایش کیفیت خدمت رسانی به شهروندان و جلوگیری از تردد غیر ضروری مشترکین به شهر اندیمشک شده است، خاطر نشان کرد: تمامی خدمات مشترکین آب و فاضلاب استان خوزستان در این واحد به اجرا می رسد.

مدیر آب و فاضلاب منطقه اندیمشک با اشاره به این که با راه اندازی واحد مشترکین آب و فاضلاب شهر آزادی و برای نخستین بار تمام خدمات مورد نیاز شهروندان تامین و به اجرا می رسد، افزود: هم چنین اعلام و ثبت ترکیدگی لوله ها، حادثه در انشعاب آب، اشکال در شبکه توزیع و انتقال آب از جمله خدماتی است که با آغاز فعالیت سامانه 122 به شهروندان شهر آزادی ارائه می شود

بنیادی رفع مشکلات حوزه فاضلاب از جمله گرفتگی فاضلاب، فقدان دریچه یا شکستگی را از جمله دیگر خدمات ارائه شده به شهروندان شهر آزادی با راه اندازی سامانه 122 دانست و گفت: همچنین شهروندان شهر آزادی برای گزارش کیفیت آب مانند تغییر رنگ  تغییر طعم و بو یا وجود شن ماسه یا کلر در آب و اعلام مشکلات مشترکان مانند اعلام خرابی کنتور، برداشت های غیر مجاز از شبکه آب و فاضلاب  نیز می‌توان با این سامانه ارتباط برقرار کرده و گزارش های خود را برای رفع مشکل اطلاع رسانی کنند.

وی بیان کرد: مرکز  ارتباطات ۱۲۲ شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان با استفاده از سیستم یکپارچه امداد رسانی در تمام سطح شهر امکان رسیدگی هر چه سریع‌تر به مشکلات آب و فاضلاب مشترکان  را فراهم کرده و مشترکان می‌توانند در سریع‌ترین زمان ممکن مشکل خود را برطرف کنند.

تنظیم: بهنام پریچه

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان خوزستان
تعداد بازدید : ۲,۷۸۸
(چهارشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۸) ۱۰:۴۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید