یکشنبه / ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ / ۱۲:۰۲
سرویس : عمومی
کد خبر : ۳۳۶۷
گزارشگر : ۴
سرویس عمومی

رشد 11 پله ای شرکت آبفا خوزستان در جشنواره شهید رجایی

رشد 11 پله ای شرکت آبفا خوزستان در جشنواره شهید رجایی
(یکشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۸) ۱۲:۰۲

معاون برنامه ریزی و منابع انسانی شرکت آب و فاضلاب خوزستان از جهش 11 پله ای این شرکت در بیست و یکمین جشنواره شهیدرجایی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا خوزستان، ابراهیم شریفی فرد اذعان داشت:  جشنواره شهید رجایی از سال ۹۲ به بعد در هفته دولت برای تقدیر از رتبه های برتر عملکرد دستگاه های اجرایی استان برگزار و از رتبه های نخست در مجموع و گروه های عملکردی مختلف تجلیل می شود.

وی خاطر نشان کرد: با پایان بررسی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان  خوزستان، شرکت آب و فاضلاب  خوزستان توانست در بین 75 دستگاه اجرایی استان  در مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی 29  را کسب کند.

شریفی فرد گفت: از جمله شاخص‌هایی که در این رتبه بندی مورد ارزیابی قرار گرفت اصلاح ساختار سازمانی، توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی اداری، مدیریت سرمایه انسانی، خدمات عمومی در فضای رقابتی، صیانت از حقوق مردم و سلامت اداری، نظارت و ارزیابی است.

وی عنوان کرد: بر اساس نتایج ارزیابی صورت گرفته از عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان و بر اساس شاخص‌های  عمومی و اختصاصی، این شرکت با ارائه عملکرد قابل‌قبول و مطلوب، در میان سایر دستگاه‌های اجرایی خوزستان موفق به کسب رتبه 29  گردید.

معاون برنامه ریزی و منابع انسانی شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به اینکه در ارزیابی سال گذشته این شرکت رتبه 40 در شاخصهای عمومی و اختصاصی را کسب کرده بود، تاکید کرد: با جهش 11 پله ای شرکت آبفا خوزستان در جشنواره شهید رجایی و کسب رتبه 29 ، مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از این شرکت در ارتقاء شاخصهای عمومی و اختصاصی تقدیر و تشکر کرد.

وی ضمن تبریک کسب این رتبه و جهش در جشنواره شهید رجایی، احراز این موفقیت را مدیون زحمات مدیران، معاونین و تک تک کارکنان شرکت دانست و افزود: تمامی همکاران شاغل در این شرکت در هر پست و مقامی در دریافت این رتبه نقش دارند.

شریفی فرد در ادامه با قدردانی از زحمات کارکنان صنعت آبفا خوزستان گفت: بر اساس دستور العمل ابلاغی سال گذشته شرکت مهندسی آبفا کشور، حداقل 5 روز حقوق و مزایای مندرج در حکم کارگزینی یا قرارداد کاری بعنوان پاداش به پرسنل آبفا خوزستان تعلق خواهد گرفت.

تنظیم: راشین نجارپور

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان خوزستان
تعداد بازدید : ۹۵۶
(یکشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۸) ۱۲:۰۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید