سه شنبه / ۵ شهریور ۱۳۹۸ / ۱۱:۳۷
سرویس : عمومی
کد خبر : ۳۳۵۲
گزارشگر : ۴
سرویس عمومی

تقدیر مدیر شورای ائمه جمعه استان و امام جمعه آبادان از مدیر آبفا آبادان

مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه در استان خوزستان و امام جمعه آبادان از علیرضا خلیلی نیا، مدیر امور آبفا آبادان به جهت اهتمام در برپایی نماز و برپایی چهلمین سالروز اقامه نماز جمعه کشور در آبادان تقدیر و تشکر کرد.

تقدیر مدیر شورای ائمه جمعه استان و امام جمعه آبادان از مدیر آبفا آبادان
(سه شنبه ۵ شهریور ۱۳۹۸) ۱۱:۳۷

 

به گزارش واحد خبر روابط عمومی شرکت آبفا خوزستان ، در بخشی از لوح سپاس آمده است:  خداوند را شاکریم که توفیق داد تا بتوانیم چهلمین سالروز اقامه نماز جمعه کشور را در شهر مقاوم آبادان گرامی بداریم و یک سال دیگر از توان حداکثری حضرتعالی و مجموعه تحت مدیریت تان در راه خدمت به نماز جمعه و تبلیغ و اقامه این فریضه مهم دینی بهره مند شویم.

بدینوسیله و به همین مناسبت به رسم یادبود و به پاس قدردانی بابت همراهی و همکاری های شایسته جنابعالی در راستای تعظیم، تکریم و برپایی نماز جمعه و مساعدت در امر برگزاری آیین ها، مراسمات، مسابقات و برنامه یکسال گذشته نهاد امامت جمعه آبادان این لوح سپاس به شما تقدیم می شود. از تلاش و اهتمام ارزنده و مستمر جنابعالی جهت همکاری در راستای کارگروهی و انجام اقدامات اضطراری در مدیریت سیلاب بی سابقه خوزستان در سال جاری ، تقدیر و تشکر به عمل می آید.

مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه در استان خوزستان و امام جمعه آبادان در پایان توفیقات وی و مجموعه تحت امرشان را در سایه توجهات حضرت ولیعصر (عج) و تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری و پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمت به بندگان خدا را از درگاه خداوند متعال مسألت نموده اند.

گفتنی است؛ آئین چهلمین سالروز اقامه نخستین نماز جمعه کشور، در آبادان طی برنامه های مختلف فرهنگی با همکاری اداره آب و فاضلاب شهر آبادان برگزار شد.

قابل ذکر است: برپایی نمایشگا‌ه عکس، برگزاری مسابقات تنیس روی میز کشوری با حضور 150 ورزشکار ، برپایی مسابقات فرهنگی ، دیدار از خانواده‌های جانبازان، شهدا و ایثارگران از جمله برنامه های فرهنگی اداره آبفا آبادان، به مناسبت برگزاری چهلمین سالروز اقامه نماز جمعه کشور در شهر آبادان بود.

نخستین نماز جمعه پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در پنج مرداد سال ۱۳۵۸ به امامت مرحوم آیت‌الله سید محمود طالقانی در دانشگاه تهران اقامه شد.

تنظیم: راشین نجارپور 

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان خوزستان
تعداد بازدید : ۲,۲۴۲
(سه شنبه ۵ شهریور ۱۳۹۸) ۱۱:۳۷
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید