چهارشنبه / ۲۶ تیر ۱۳۹۸ / ۰۹:۰۱
سرویس : آب
کد خبر : ۳۳۲۷
گزارشگر : ۴
سرویس آب

نوسازی شبکه آب 600 مشترک در رامهرمز

مدیر اداره آبفا رامهرمز گفت : با همت و تلاش شبانه روزی کارکنان اداره آب و فاضلاب بخشی از شبکه آب شرب شهر رامهرمز بهسازی شد.

نوسازی شبکه آب 600 مشترک در رامهرمز
(چهارشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۸) ۰۹:۰۱

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، محمدرضا اسکندری اظهار داشت : در راستای توزیع آب پایدار و افزایش فشار آب 600 مشترک منطقه اسدآبادی رامهرمز اصلاح شبکه فرسوده این منطقه در دستور کار قرار گرفت و با تلاش شبانه روزی واحدهای فنی و عملیاتی اداره شبکه آب این منطقه با لوله پلی اتیلن 110 میلیمتر بهسازی شد.

وی افزود : با این اقدام مشکل چندین ساله کمبود آب مرتفع و رضایت عمومی مشترکین و تحسین شورای شهر رامهرمز را به همراه داشت.

·         تسریع در روند اصلاح شبکه آب روستای سرکهکی رامهرمز

مدیر آبفا منطقه رامهرمز در ادامه بر تسریع در روند اصلاح اصلاح شبکه روستای سرکهکی رامهرمز تاکید کرد و گفت : در حال حاضر بیش از 50 مشترک از دو خط لوله حجمی جدید در روسناهای عسلو و سرکهکی بهره مند هستند که تکمیل عملیات اصلاح شبکه آب روستای سرکهکی تاثیر بسزایی در افزایش سطح کمی و کیفی آب این دو روستا دارد.  

·         تعویض الکتروپمپ چاه شماره یک رامهرمز

اسکندری اظهار داشت: با تلاش کارکنان آبفا منطقه رامهرمز الکتروپمپ چاه شماره یک شهر رامهرمز مستقر در جاده کمربندی ظرف مدت 24 ساعت تعویض و مجددا وارد مدار بهره برداری شد.

وی افزود : دبی این چاه 40 لیتر در ثانیه است و بخشی از آب مورد نیاز مردم رامهرمز از این چاه تامین می شود.

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان خوزستان
تعداد بازدید : ۴,۰۸۴
(چهارشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۸) ۰۹:۰۱
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید