سه شنبه / ۱۸ تیر ۱۳۹۸ / ۰۸:۴۳
سرویس : آب
کد خبر : ۳۳۲۱
گزارشگر : ۴
سرویس آب

انتشار پاسخ آبفا خوزستان در خصوص « رنگ باختن همه دستاورد‌های سیلاب خوزستان در یک ماه! » توسط سایت خبری تابناک

کارکنان شرکت آب و فاضلاب با تمام توان در تلاش هستند تا زمان تامین منابع آبی جدید با مدیریت توزیع زمینه دسترسی عادلانه همه مشترکان به این نعمت الهی را فراهم آورند.

انتشار پاسخ آبفا خوزستان در خصوص « رنگ باختن همه دستاورد‌های سیلاب خوزستان در یک ماه!
»  توسط سایت خبری تابناک
(سه شنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۸) ۰۸:۴۳
 
کارکنان شرکت آب و فاضلاب با تمام توان در تلاش هستند تا زمان تامین منابع آبی جدید با مدیریت توزیع زمینه دسترسی عادلانه همه مشترکان به این نعمت الهی را فراهم آورند.
 
پیرو درج خبری با عنوان «رنگ باختن همه دستاورد‌های سیلاب خوزستان در یک ماه»، شرکت آب و فاضلاب خوزستان جوابیه‌ای صادر کرد که وفق قانون عینا درج می‌گردد.
به گزارش «تابناک»، متن این جوابیه که به امضای رسول صالحی، مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی این شرکت رسیده، به شرح زیر است:
- تامین آب شهر‌های ایذه و مسجدسلیمان از سنوات گذشته دچار مشکل بوده که برای رفع آن طرح‌های کوتاه مدت و بلند مدت تامین آب از قبیل: حفر چاه‌های جدید و اجرای طرح‌های انتقال آب با هدف افزایش تولید توسط سازمان آب و برق خوزستان در حال اجراست.
- ضمنا شرکت آب و فاضلاب مسئولیت توزیع آب در شهر‌ها را بر عهده دارد که این کار بدلیل کمبود منابع آبی بصورت ساعتی در برخی مناطق شهر‌های ایذه و مسجدسلیمان در حال انجام است.
- در شهر لالی نیز با توجه به تعویض کامل پمپ‌ها در محل آبگیر مشکل توزیع آب این شهر مرتفع گردیده و در حال حاضر مشکلی وجود ندارد.
- در خاتمه با توجه به شروع فصل تابستان و افزایش مصرف آب خواهشمند است به منظور بهره مندی همه شهروندان از نعمت آب شرب، صرفه جویی در مصرف آب در سرلوحه کار همه مشترکان قرار گیرد. همچنین کارکنان شرکت آب و فاضلاب با تمام توان در تلاش هستند تا زمان تامین منابع آبی جدید با مدیریت توزیع زمینه دسترسی عادلانه همه مشترکان به این نعمت الهی را فراهم آورند.

 

*********

 اصل خبر خبرگزاری تابناک را در اینجا بخوانید

رنگ باختن همه دستاوردهای سیلاب خوزستان در یک ماه

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان خوزستان
تعداد بازدید : ۱,۰۰۴
(سه شنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۸) ۰۸:۴۳
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید