دوشنبه / ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ / ۰۹:۵۱
سرویس : فاضلاب
کد خبر : ۳۲۹۷
گزارشگر : ۴
سرویس فاضلاب
مدیر طرح های فاضلاب آبفا خوزستان:

رفع مشکل پس زدگی فاضلاب در 3 نقطه بحرانی شهر اهواز توسط آبفا خوزستان

مدیر اجرایی طرح های فاضلاب خوزستان گفت: با عزم جدی و حضور شبانه روزی مدیر عامل محترم آبفا خوزستان و با بکارگیری کلیه امکانات و تجهیزات لازم در سه منطقه کوی ملت، پردیس و کیانپارس، عملیات اجرایی در این 3 نقطه بحرانی، توسط آبفا خوزستان و اداره آبفا خرمشهر انجام گردید.

رفع مشکل پس زدگی فاضلاب در 3 نقطه بحرانی شهر اهواز توسط آبفا خوزستان
(دوشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) ۰۹:۵۱

 

 

به گزارش واحد خبر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، فرزان عباسیان مدیر اجرایی طرح های فاضلاب خوزستان اظهار داشت: با توجه به صدور حکم سرپرستی مدیرعامل آبفا خوزستان در تصدی آبفا اهواز، عملیلات اجرایی در شهر اهواز توسط مدیریدت آبفا خوزستان در جهت رفع بحران وارد فاز عملیاتی شد.

وی افزود: با عزم جدی و حضور شبانه روزی مدیر عامل محترم آبفا خوزستان و با بکارگیری کلیه  امکانات و تجهیزات لازم در سه منطقه کوی ملت، پردیس و کیانپارس ، عملیات اجرایی در این 3 نقطه بحرانی، توسط آبفا خوزستان و اداره آبفا خرمشهر انجام گردید.

مدیر طرح های فاضلاب آبفا خوزستان بیان کرد: بحرانی ترین منطقه اهواز پردیس بود که در شرایط بسیار حاد فاضلاب قرار گرفت، که با نصب 3 دستگاه پمپ 45 کلیو وات در کوی مجاهد و اجرای دو خط 315م م و 450 م م به طول 1200 متر بمنظور دفع فاضلاب اقدامات لازم در این منطقه انجام شد.

وی در ادامه تصریح کرد: در خیابان یاور 11 به دلیل از مدار خارج شدن کلکتور اصلی و شرایط بحرانی فاضلاب در خیابان مذکور، آبفا خوزستان با تامین 1400 متر لوله 315م م تحت فشار و ایجاد یک منهول پمپ موقت بمنظور دفع فاضلاب منطقه پردیس و جلوگیری از پس زدگی فاضلاب توانستیم با راه اندازی سیستم فوق مشکل پس زدگی فاضلاب در منطقه پردیس و کوی مجاهد تا منطقه رودخانه برطرف شد.

عباسیان  عنوان کرد: همزمان با توجه به اجرای خط و ایستگاه پمپاژ فاضلاب در منطقه پردیس اکیپ عملیاتی آبفا خرمشهر در منطقه مستقر شد و با اقدامات شبانه روزی ساماندهی پس زدگی، جمع اوری فاضلاب و شست و شوی خیابان های بحرانی  فاضلاب در این منطقه انجام شد.

مدیر طرح های فاضلاب آبفا خوزستان به مشکل پس زدگی فاضلاب در منطقه کیانپارس اشاره کرد و گفت: با توجه به فرسوده بودن خط اصلی کیانپارس و نشست این خط در خیابان 13 ، آبفا خوزستان با اعزام پیمانکار نسبت به اصلاح خیابان مذکور اقدمات لازم را انجام و مشکل پس زدگی فاضلاب در منطقه کیانپارس برطرف شد.

وی اظهار کرد: در خیایان دانیال و بلوار کوروش مشکل پس زدگی فاضلاب ایجاد شده بود که آبفا خوزستان نسبت به برطرف کردن مشکل پس زدگی در کلکتور اصلی در این منطقه با اجرای خطوط تحت فشار به اقطار ١٥٠ تا ٣٥٠ میلی متر به طول ٥٠٠ متر و همچنین اجرای خطوط تحت فشار به قطر ٦٢٠ میلی متر به طول ٦٥٠ متر در حال اقدام و بازسازی کامل می باشد.

عباسیان خاطر نشان کرد: مدیریت بازرگانی آبفا خوزستان مسئولیت پشتیبانی برای تامین تجهیزات رفع
بحران فاضلاب در شهر اهواز را بر عهده داشت که با تامین پمپ ها و لوله های مورد نیاز اقدمات قابل توجهی در تسریع روند اجرایی بحران فاضلاب در شهر اهواز داشته است.

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان خوزستان
تعداد بازدید : ۲,۲۳۴
(دوشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) ۰۹:۵۱
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید