چهارشنبه / ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ / ۱۲:۵۸
سرویس : عمومی
کد خبر : ۳۲۹۵
گزارشگر : ۴
سرویس عمومی
با هدف اسکان فوری سیل زدگان انجام شد؛

اجرای خط انتقال و شبکه آب و فاضلاب مسکن مهر شادگان

مدیر منطقه آبفا شادگان گفت: خط انتقال و شبکه آب و فاضلاب مسکن مهر برای اسکان سیل زدگان شادگان اجرا شد.

اجرای خط انتقال و شبکه آب و فاضلاب مسکن مهر شادگان
(چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸) ۱۲:۵۸

 

عبدالمحسن یوسفیان پور در گفتگو با واحد خبر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، با اشاره  به وقوع سیلاب ناگهانی و زیر آب رفتن خانه ها و زمین های کشاورزی روستاییان اطراف شادگان، اداره آبفا شادگان در یک عملیات ضربتی اقدام به اجرای 800 متر شبکه آب با قطر 110 میلی متر و اجرای 800 متر شبکه فاضلاب به قطر 200 میلی متر کرد.

وی نصب انشعابات آب به طول 160 متر ، نصب 200 متر انشعاب فاضلاب به قطر 160 و 400 متر و احداث 33 منهول فاضلاب آدم رو را از دیگر اقدامات این اداره در سایت مسکن مهر شادگان برای اسکان سیل زدگان عنوان کرد.

یوسفیان پور، اذعان داشت: با استفاده از توان داخلی و تامین لوله و اتصالات موردنیاز ، اجرا خط انتقال و  شبکه آب و فاضلاب برای 40 واحد مسکونی مسکن مهر شادگان عملیاتی شد و هم اکنون سیل زدگان در این واحدها ساکن شده اند.

مدیر منطقه آبفا شادگان در ادامه عملیات کمک رسانی به سیل زدگان، لایروبی 12 منهول فاضلاب که به علت خاکریزی کاملا مدفون شده بودند، ارسال ماشین آلات سنگین به روستاهای اطراف،اجرای عملیات لوله گذاری آب و فاضلاب برای 24 دستگاه دستشویی و حمام متحرک در اردوگاه فارابی، اعطای 4هزار و 500 عدد گونی جهت ایجاد سیل بند در روستای دریسیه شادگان، ارسال کامیون اویکو و وانت نیسان به روستای عچرچیه و دریسیه جهت جابجایی لوازم خانگی و مایحتاج سیل زدگان و تامین و ارسال 5 هزار بطری 1 و نیم لیتری به روستای گرمه را از دیگر اقدامات اداره تحت امرش در جریان سیلاب عنوان کرد.

یوسفیان پور همچنین در ادامه به واگذاری 2 تانکر به سیل زدگان ، اشاره و افزود: در این راستا آبفا شادگان، یک تانکر 10 هزار لیتری برای احشام و یک تانکر 5 هزار لیتری برای مصرف شرب خانوارهای ساکن در شهرداری خنافره واگذار نمود.

مدیر اداره آبفا شادگان با اشاره به خسارات سیل به تاسیسات این اداره گفت: سیل افزون بر 1 میلیارد و 972 میلیون ریال به تاسیسات آبفا شادگان خسارت وارد کرده است.

یوسفیان پور همچنین به اعزام نیروهای فنی به شهرستان سوسنگرد در زمان وقوع سیلاب برای جلوگیری از ورود سیلاب و آبهای سطحی به داخل تاسیسات آب و فاضلاب و خارج نمودن 16 عدد الکتروپمپ در تاسیات سوسنگرد اشاره کرد و افزود:با وجود مشکلات پیش آمده در اثر بارندگی های شدید و بروز سیلاب در این شهر، با انجام اقداماتی از قبیل ایمن سازی و جلوگیری از ورود سیلاب و آبهای سطحی به داخل تاسیسات آب و فاضلاب، تجهیز آبگیرها و تابلوهای برق و دیزل ژنراتورها و ... روند توزیع آب و دفع فاضلاب در شهر شادگان بطور مستمر و بدون وقفه ادامه داشت.

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان خوزستان
تعداد بازدید : ۱,۴۶۸
(چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸) ۱۲:۵۸
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید