دوشنبه / ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ / ۱۲:۴۵
سرویس : آب
کد خبر : ۳۲۸۷
گزارشگر : ۴
سرویس آب
مدیر عامل آب و فاضلاب خوزستان:

وضعیت آب شرب در تک تک شهرهای خوزستان پایدار و مناسب است

مدیر عامل آب و فاضلاب خوزستان گفت: علی رغم سیلاب بسیار شدید و عظیمی که رخ داده، هم اکنون وضعیت آب شرب در تک تک شهرهای خوزستان پایدار و مناسب است.

وضعیت آب شرب در تک تک شهرهای خوزستان پایدار و مناسب است
(دوشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۸) ۱۲:۴۵

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، صادق حقیقی پور اظهار داشت: علی رغم سیلاب  بسیار شدید و عظیمی  که رخ داده، هم اکنون وضعیت آب شرب در تک تک شهرهای خوزستان پایدار و مناسب است.

وی با بیان اینکه در دو شهر با مشکل کمی و کیفی مواجه شدیم افزود: کدورت بالای منابع آب در شهر لالی باعث شد تا با ذخیره سازی و زمانبندی، توزیع روند آبرسانی را پایدار نگه داریم و همچنین در شهر گوریه به دلیل آبگرفتگی تاسیسات، آبرسانی با تانکر و توزیع آب معدنی انجام شد و پس از فروکش نمودن سیلاب، تاسیسات آبرسانی این شهر مجددا راه اندازی شد.

مدیر عامل آب و فاضلاب خوزستان تصریح کرد: تمامی آزمایش های لازم از منظر میکرو بیولوژی، میکروبی ، باکتریولوژی وهمه موارد انجام می شود  و هیچ گونه مشکلی در بحث کنترل کیفی و بهداشتی آب آشامیدنی شهرهای استان خوزستان وجود ندارد.

رئیس هیئت مدیره شرکت آب و فاضلاب خوزستان  با اشاره به وضعیت فاضلاب در استان بیان کرد: در بحث فاضلاب نیز از یک ثبات نسبی در وضعیت دفع فاضلاب در شهرهای استان مواجعه هستیم بجز در شهر اهواز که مشکلاتی ایجاد شده است.

وی با اشاره به مشکل  فاضلاب در شهر اهواز عنوان کرد: در شهر اهواز در چند روز گذشته  16 نقطه دچار پس زدگی شدید فاضلاب شده بود  که با تلاش و همکاری پرسنل شرکت آب و فاضلاب خوزستان و اهواز و برخی از شرکت های معین آبفا شهری 12 نقطه از این مناطق که دچار پس زدگی فاضلاب شده بود برطرف شد و 4 منطقه باقی مانده است که با بسیج کردن امکانات در این مناطق در تلاش هستیم مشکل پس زدگی فاضلاب در اهواز را به صورت کامل برطرف کنیم.

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان خوزستان
تعداد بازدید : ۷۵۸
(دوشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۸) ۱۲:۴۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید