یکشنبه / ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ / ۰۹:۳۵
سرویس : آب
کد خبر : ۳۲۸۶
گزارشگر : ۴
سرویس آب

سیلاب به تاسیسات آبرسانی خرمشهر آسیب نزده است

مدیر امور آبفای خرمشهر گفت: سیلاب ناشی از طغیان رودخانه کارون به تاسیسات آبرسانی خرمشهر آسیب نزده و آب سالم و بهداشتی مورد نیاز مردم طبق برنامه تولید می شود.

سیلاب به تاسیسات آبرسانی خرمشهر آسیب نزده است
(یکشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۸) ۰۹:۳۵

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، غلامرضا پورجلالی با بیان اینکه آب آشامیدنی سالم و کاملا بهداشتی در شهرستان خرمشهر حتی در بحرانی ترین شرایط تولید می شود، گفت: اصلی ترین وظیفه امور آبفای خرمشهر تامین آب شرب سالم و بهداشتی در هر شرایط می باشد.

وی یکی از اصلی ترین پارامترهای کنترل بهداشت آب را میزان کلر مانده در شبکه شهری بیان کرد و گفت: آب آشامیدنی به صورت ساعتی و روزانه توسط امور کیفی آب و فاضلاب خرمشهر و دستگاههای نظارتی همچون شبکه بهداشت و درمان این شهر کنترل و پایش می شود.

پورجلالی افزود: در صورت بروز کوچکترین مشکل در زمینه بهداشت آب قطعا این اداره و شبکه بهداشت خرمشهر از ادامه تولید و پمپاژ آب جلوگیری می نماید.

مدیر اداره آب و فاضلاب خرمشهر، میزان تولید آب در تاسیسات آبرسانی خرمشهر را 90 هزار متر مکعب در شبانه روز عنوان کرد و گفت: به همت پرسنل آبفای خرمشهر در شرایط سیلابی اخیر کیفیت آب خروجی در تصفیه خانه طرح جامع شهدای آبفای خرمشهر با استاندارد کامل در حال تولید بوده و با وجود کدورت بالای آب خط غدیر و کانال مارد یگان های تصفیه خانه این شهر کدورت را کنترل کرده و پس از انجام مراحل کنترل کیفی در شبکه آب پمپاژ می شود.

پورجلالی هر گونه شایعات مبنی بر آلوده بودن منابع آبی را تکذیب کرد و گفت: هر گونه شایعات منوط بر آلوده بودن منابع آب ورودی و خروجی تاسیسات آبرسانی خرمشهر صحت ندارد.

وی از شهروندان خرمشهری خواست به شایعات فضای مجازی در این رابطه توجه نکنند.

پورجلالی از اعزام گروه فنی و عملیاتی آبفا خرمشهر برای کنترل بحران فاضلاب در منطقه غرب اهواز خبر داد و گفت: به دستور مدیرعامل شرکت مهندسی ابفا خوزستان گروه فنی و عملیاتی خرمشهر برای کنترل بحران فاضلاب اهواز اعزام شدند.


گفتنی است: شهرستان خرمشهر 37 هزار مشترک آب دارد.

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان خوزستان
تعداد بازدید : ۱,۶۲۹
(یکشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۸) ۰۹:۳۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید