شنبه / ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ / ۰۹:۲۶
سرویس : آب
کد خبر : ۳۲۸۴
گزارشگر : ۴
سرویس آب

تاسیسات آبرسانی شهر گوریه وارد مدار بهره برداری شد

مدیر آبفا منطقه شوشتر گفت : تاسیسات آبرسانی شهر گوریه وارد مدار شد و پمپاژ آب در این شهر بمنظور شستشوی شبکه توزیع از سرگرفته می شود.

تاسیسات آبرسانی شهر گوریه وارد مدار بهره برداری شد
(شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۸) ۰۹:۲۶

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا خوزستان رضا طافی زارع با اعلام این خبر گفت: با پایین آمدن سطح  آب و خروج تاسیسات آبفا گوریه از زیر سیلاب امکان پمپاژ مجدد آب در شبکه توزیع شهر گوریه فراهم شد.

وی افزود : با پیگیری مدیرعامل شرکت آبفا خوزستان و تلاش شبانه روزی همکاران معاونت بهره برداری و معاونت فنی و مهندسی و کارکنان آبفا منطقه شوشتر و اداره آبفا گوریه آسیب‌ ها و شکستگی های ناشی از سیلاب در حال ترمیم است

مدیر آبفا منطقه شوشتر با تاکید بر اینکه آب توزیعی از نظر بهداشتی کنترل و تحت نظارت مستمر کارشناسان کنترل کیفی و آزمایشگاه آبفا خوزستان قرار دارد ، تصریح نمود : بمنظور شستشو و خروج آب موجود در شبکه و اطمینان بیشتر از بهداشت شبکه توزیع آب توصیه می گردد شهروندان ظرف دو روز آینده از آب شبکه توزیع صرفا برای مصارف غیر شرب و بمنظور شستشو استفاده نمایند.

طافی زارع تاکید کرد : تا زمان عادی شدن شرایط شبکه توزیع شهروندان گوریه همچنان می توانند آب شرب مورد نیازشان را از طریق تانکرهای سیار و ثابت معین شرکت آب و فاضلاب شهری خوزستان تامین نمایند.

گفتنی است: گوریه شهری از توابع بخش شعیبیه شهرستان شوشتر است که در شمال خوزستان واقع است. 

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۱,۴۳۳
(شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۸) ۰۹:۲۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید