سه شنبه / ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ / ۱۳:۱۸
سرویس : آب
کد خبر : ۳۲۸۱
گزارشگر : ۴
سرویس آب
مدیر اداره آبفا اندیمشک:

آب اندیمشک سالم است؛ شهروندان نگران نباشند

مدیر آب و فاضلاب منطقه اندیمشک با بیان اینکه آب شرب اندیمشک از طریق آب‌های سطحی تأمین نمی‌شود و جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد گفت: شایعات مطرح‌ شده در ارتباط با عدم‌ سلامت آب اندیمشک در فضای مجازی صحت ندارد.

آب اندیمشک سالم است؛ شهروندان نگران نباشند
(سه شنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۸) ۱۳:۱۸

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، علیرضا بنیادی اظهار داشت: با توجه به وقوع سیلاب تمهیدات مورد نیاز برای جلوگیری و کاهش خسارت به تأسیسات و تجهیزات آب و فاضلاب شهرستان اندیمشک پیش‌بینی و اجرا شد.

وی احداث سیل‌بند در مجاور چاه‌های آب را یکی از این تمهیدات دانست و بیان کرد: با احداث این سیل‌بندها از ورود آب به تأسیسات آب‌رسانی شهرستان اندیمشک و قطعی آب شهرستان جلوگیری شد.

مدیر آب و فاضلاب منطقه اندیمشک عنوان کرد: با توجه به احتمال بارش باران و وقوع مجدد سیلاب، مشکلی برای تأمین آب شرب شهروندان وجود ندارد و با اقدامات صورت‌گرفته، نگرانی‌های احتمالی برطرف شده است.

وی با اشاره به این‌که منبع آب شهر اندیمشک از طریق چاه‌های آب است و تمهیدات لازم برای افزایش کیفیت آن پیش‌بینی و مهیا شده است، گفت: شایعات مطرح‌ شده در ارتباط با عدم سلامت آب اندیمشک در فضای مجازی صحت ندارد.

بنیادی با بیان این‌که آب شرب اندیمشک از طریق آب‌های سطحی تأمین نمی‌شود و جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد، خاطرنشان کرد: کیفیت آب شرب اندیمشک بالا بوده و کارشناسان بهداشت به‌صورت روزانه این کیفیت را بررسی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه روند تأمین آب شرب شهروندان عادی بوده و در این زمینه مشکلی نیست، ادامه داد: به‌زودی خسارت‌های وارد شده به تأسیسات و تجهیزات آب و فاضلاب اندیمشک پس از سیلاب اخیر جبران می‌شود.

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۱,۴۴۷
(سه شنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۸) ۱۳:۱۸
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید